Νέα Σειρά 5, η επιτυχημένη σειρά εξελίσσεται

Όταν η παράδοση επανεφευρίσκει τον εαυτό της, γεννιέται η διαχρονική επιτυχία. Αυτό συμβαίνει με την LANDINI, η οποία επεκτείνει την γκάμα τρακτέρ της με την νέα σειρά 5, τρακτέρ ανοικτής καλλιέργειας, τα οποία θα εκπλήξουν με την άνεση, την απόδοση και την ευελιξία που προσφέρουν. Οι επιδόσεις και η άνεση εξασφαλίζονται από τους άξονες της LANDINI, οι οποίοι εγγυόνται την αξιοπιστία σε όλες τις εργασίες και την ευστάθεια κατά την διάρκεια των οδικών μεταφορών. Ο νέος εμπρόσθιος άξονας με ανάρτηση παρέχει την βέλτιστη άνεση και ασφάλεια σε ανώμαλό έδαφος και σε κάθε κατάσταση. Για την μεγιστοποίηση της πρόσφυσης και του κρατήματος, η σειρά 5 είναι εξοπλισμένη με το σύστημα Twin Lock, το οποίο προσφέρει το ταυτόχρονο και ακέραιο κλείδωμα των εμπρόσθιων και πίσω διαφορικών. Το σύστημα ενεργοποιεί και απενεργοποιεί αυτόματα το μπλοκέ διαφορικού και την τετρακίνηση, καθιστώντας την δουλειά του χειριστή ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.

Όταν η παράδοση επανεφευρίσκει τον εαυτό της, γεννιέται διαχρονική επιτυχία

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

3,6λίτρα / 4κύλινδροι

ΙΣΧΥΣ

95, 102, 114

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Speed Four + T-Tronic

Με επιδόσεις συγκρίσιμες με τα μηχανήματα υψηλότερων κατηγοριών, τα νέα LANDINI Σειρά 5 Stage V είναι κατάλληλα και για εργασία τόσο σε ανοικτές καλλιέργειες τόσο σε φάρμες, εκτελώντας όλες τις εργασίες με μέγιστη απόδοση προσφέροντας την μέγιστη άνεση του χειριστή. Το εμπορικό σήμα LANDINI, ανέκαθεν χαρακτηριζόταν από το πάθος και την καινοτομία που καθοδηγούν σε μία πορεία έρευνας και ανάπτυξης. Έτσι και τα τρακτέρ της σειράς 5 είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε αγροκτήματος με προσοχή στον ανθρώπινο παράγοντα και στο στυλ: ένα νικηφόρο μείγμα που έχει οδηγήσει το νέο μοντέλο 5-120 να προταθεί ως φιναλίστ για το «Τρακτέρ της Χρονιάς 2022» στην κατηγορία Best Utility.

ΚΑΜΠΙΝΑ TOTAL VIEW SLIM

Η άνεση του χειριστή έχει βελτιωθεί λόγω της δυνατότητας επιλογής εμπρόσθιου αναρτώμενου άξονα, το οποίο σε συνδυασμό με την νέα μηχανική ανάρτηση καμπίνας, επιτρέπει στο τρακτέρ να αντιμετωπίζει καλύτερα το ανώμαλο έδαφος, παρέχοντας παράλληλα μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση σε όλες τις συνθήκες εργασίας. Χάρει στην δομή 4 κολώνων, η καμπίνα Total View Slim προσφέρει μεγιστοποιημένη επιφάνεια με τζάμια, προκειμένου να παρέχει οπτικό πεδίο 360°, διευκολύνοντας έτσι την εργασία σε στενούς χώρους, ακόμα και την νύχτα χάρει στα φώτα LED (έως 10). Η ανοιγόμενη ηλιοροφή προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ορατότητα κατά την χρήση εμπρόσθιου φορτωτή.

Με σαγηνευτικό σχεδιασμό και εργονομικά κατανεμημένα όργανα, το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει μια εξαιρετική  εμφάνιση με στιλ αυτοκινήτου, με τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, εργονομικά κατανεμημένα και διαισθητικά χειριστήρια καθώς και ραδιοφωνο με Bluetooth και ενσωματωμένο μικρόφωνο.

ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ FPT

Ο νέος κινητήρας FPT F36, 4 κύλινδρος , 16 βαλβίδων, 3,6λίτρων, με Turbo και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Common Rail είναι εφοδιασμένο με τεχνολογία EGR/DOC/DPF/SCR. Το σύστημα μετεπεξεργασίας βρίσκεται κάτω από το καπό, εξασφαλίζοντας την μέγιστη ορατότητα από την θέση οδήγησης.

Η χωρητικότητα της δεξαμενής καυσίμου έχει αυξηθεί σε 135λίτρα με χωρητικότητα AdBlue® 13 λίτρων, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη ημερήσια απόδοση με 10% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές.

5.100 5.110 5.120
Κατασκευαστής FPT FPT FPT
Μέγιστη Ισχύς (97/68 CE – ISO TR 14396) CV/kW 95,2/70 102/75 114/84
Μέγιστη Ροπή στις  1400  rpm  Nm 395 430 460
Αρ.Κυλίνδρων/Κυβισμός/Αρ.Βαλβίδων 4/3,6L/16 4/3,6L/16 4/3,6L/16

ΟΚΤΩ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Οκτώ δυνατές επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων είναι διαθέσιμες για να ικανοποιήσουν οποιαδήποτε απαίτηση για οποιαδήποτε εργασία. Από κιβώτιο 12 ταχυτήτων εμπρός + 12 όπισθεν με μηχανική ρεβέρσα έως σε κιβώτιο Τ-Tronic 48 ταχυτήτων εμπρός + 16 όπισθεν με Hi-Medium-Low, υδραυλική ρεβέρσα και έρπουσες. Η επιλογή του Park Lock, ενός συστήματος κλειδώματος του κιβωτίου ταχυτήτων σε απότομες πλαγιές, είναι διαθέσιμο στην σειρά 5. Για επιπρόσθετη απόδοση, το σύστημα ψεκασμού του κινητήρα Common Rail σε συνδυασμό με το την μνήμη στροφών Memo Switch Engine, το οποίο αποθηκεύει και ανακαλεί τις ιδανικές στροφές του κινητήρα για την βελτιστοποιημένη λειτουργία του παρελκομένου που χρησιμοποιείται.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ

Το υδραυλικό κύκλωμα διαθέτει έως 6 βοηθητικές παροχές, από τις οποίες οι 3 είναι μηχανικά ελεγχόμενες και η 1 είναι ήλεκτρική και , σαν επιλογή, 2 μπορεί να προσφερθούν στην μέση για εμπρόσθιο υδραυλικό ή φορτωτή και μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά. Υπάρχουν 4 είδη βοηθητικών παροχών ανάλογα με την εφαρμογή: standard, kick-out, πλεύσης και για υδραυλικό μοτέρ με ευέλικτες και προσαρμόσιμες διαμορφώσεις. Κατά παραγγελία διατίθεται κατανεμητής ροής που προσφέρει δυνατότητα ελέγχου έως 7 βοηθητικών παροχών στο σύνολο.

ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

5.100 5.110 5.120
Μεταξόνιο mm 2355 2355 2355
Μέγιστο ύψος πάνω από την καμπίνα χωρίς φάρους  mm 2623 – με λάστιχα 380/70R24 – 480/70R34 2623 – με λάστιχα 380/70R24 – 480/70R34 2623 – με λάστιχα 380/70R24 – 480/70R34
Βάρος Kg 4000 4000 4000
Μικτό επιτρεπόμενο βάρος  Kg 7000 7000 7000
Μεγιστη διάσταση εμπρός και πίσω ελαστικών- (εσωτερική ακτίνα IR) mm 380/70R24 – 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 – 480/70R34 (RI 750 mm) 380/70R24 – 480/70R34 (RI 750 mm)