Ο εμπρόσθιος άξονας, που παράγεται στο εργοστάσιο της Argo Tractors, διαθέτει στην βασική έκδοση 100% μπλοκέ διαφορικού με ηλεκτρουδραυλική σύμπλεξη της τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση όταν χρησιμοποιείται εμπρόσθιο παρελκόμενο στις εκδόσεις με εμπρόσθιο υδραυλικό και εμπρόσθιο ΡΤΟ. Το εμπρόσθιο υδραυλικό και το εμπρόσθιο ΡΤΟ τοποθετείται κατά παραγγελία πλήρως ενσωματωμένο στο σασί.
Η εκτεταμένη ταλάντωση του άξονα, σε συνδυασμό με την γωνία στροφής 55°, καθιστά τα τρακτέρ της σειράς REX 4 εξαιρετικά εύκολα στην χρήση. Η διαθεσιμότητα ενός ειδικά σχεδιασμένου σασί για εφαρμογές μεσαίας τοποθέτησης (παρελκόμενα που τοποθετούνται στην μέση) ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία της σειράς REX 4.
Χάρη στην κατάλληλη συντήρηση και την χρήση γνήσιων ποιοτικών λαδιών, κατέστη δυνατή η επέκταση των διαστημάτων συντήρησης του κινητήρα, διπλασιάζοντας τις ώρες συντήρησης από 500 σε 1000, προσφέροντας σημαντική μείωση του κόστους συντήρησης και των χρόνων διακοπής της λειτουργίας του μηχανήματος. Ένα νέο πάνελ χειριστηρίων έχει αναπτυχθεί για την έκδοση πλατφόρμας για να κάνει την πρόσβαση στον συμπλέκτη και στον έλεγχο της ρεβέρσας ακόμα πιο εύκολη.